Een campagne voor al onze fitnessfanaten, topsporters en gelegenheidsatleten die zich graag in het zweet werken. De kern? Een flinke dosis humor, de wil om te sporten en kraanwater. Laten we eerlijk zijn, de ultieme sportdrank is de eenvoudige goedheid van kraanwater.
Om in Vlaanderen het gebruik van kraanwater te promoten, hebben we gekozen voor een luchtige aanpak. We hebben kraanwater slim omgedoopt tot 'gaanwater' en een sterke dosis humor toegevoegd.
Een week lang overspoelden onze in het oog springende visuals de straten van Vlaanderen, woordspeling bedoeld. Maar daar bleef het niet bij. De volgende stap was het vertalen van dit concept naar social media content, wat een koud kunstje was.
Als kers op de taart kondigden we ook de lancering van een indrukwekkende wedstrijd aan. Deelnemers maakten kans op exclusieve 'sportcheques', die konden worden ingewisseld voor een gratis lidmaatschap van de sportschool of een sportabonnement.
Dat is pas een prijs die het waard is om je voor in het zweet te werken!