Connections is een 100% Belgische reisorganisatie en één van de grootste spelers in België. Ze zijn gespecialiseerd in voordelige vliegtickets wereldwijd en in reisaanbiedingen voor wie de wereld op een vrije, avontuurlijke manier wil ontdekken. Voor wie op zoek is naar zoveel mogelijk nieuwe ervaringen.
Met meer dan 30 jaar ervaring in de reisindustrie en 31 reiswinkels is Connections de partner bij uitstek. Maar met de druk die ontstond door de populariteit van verschillende online boekingsdiensten, was het tijd om een stap verder te gaan en op een gestructureerde en doordachte manier te communiceren.
We begonnen het proces met een uitgebreide strategische en huisstijloefening, die we vervolgens vertaalden naar alle communicatiekanalen.
We hebben gekozen voor sterke beelden, die net zo goed door onze klanten gemaakt kunnen zijn. Zo speelden we in op de echtheid en herkenbaarheid.
De toon was enigszins speels, menselijk en feelgood. We stelden de ervaring en herinnering voorop, vooral in de droom- en inspiratiefase. Zo riepen we herkenning en verlangen naar reizen op. Hoe dichter we bij de boekingsfase kwamen, hoe meer we de bestemming naar voren schoven. We stelden de ervaring centraal, maar zorgden er in copy altijd voor dat het extra dat Connections biedt duidelijk was.