Tijd om onze Belgische frieten te eren

VLAM

2019 - 2020 - 2021

VLAM

Campagne

Campagnebeheer
Sociale media
Copywriting
Grafisch ontwerp
-

VLAM promoot streekproducten in Vlaanderen, en dus ook onze Belgische frieten. Onze Belgische goudstaven zijn zelfs zo belangrijk dat er een hele week aan gewijd is.  

Tijdens de #weekvandefriet staan onze Belgische frietcultuur en onze beroemde frietwinkels centraal. VLAM kwam naar SUPERMACHINE & Walkie Talkie om die week een extra boost te geven, via sterke creatieve campagnes, influencer samenwerkingen en persaandacht. En dat drie opeenvolgende jaren lang:

Eer onze Belgische friet

2019 - Onze standbeelden houden ook van frietjes

In het eerste jaar hebben we de show gestolen door frietjes te delen met een paar Belgische standbeelden. We hebben ze allemaal verwend met op maat gemaakte puntzakken vol heerlijke frietjes. Bon appetit!

2020 - Zeg het met een liedje

Het jaar daarop kaapten we onder andere nog meer cultureel erfgoed: het Vlaamse levenslied. Via straatkunstcreaties en wat geknutsel met songteksten werden enkele Vlaamse klassiekers omgetoverd tot een ode aan onze heerlijke frietjes.

2021 - De liefde voor friet herontdekt - gebronsd in Brugge

Als kers op de taart -of mayonaise op de friet- huldigden we samen met Prins Laurent en Hilde Crevits het standbeeld van "De Frieteters" in Brugge in. Het standbeeld zal er een jaar blijven staan en nodigt voorbijgangers uit om samen te genieten van een heerlijke portie friet.

Geen items gevonden.
(VOLGENDE)
Connections