Strategie

A community is just more
than a social page
Het oude campagnemodel mikte op het verspreiden van een boodschap naar zoveel mogelijk consumenten tegelijk. Dus moest het een groot, vet, duur idee zijn om de aandacht te trekken. Maar nu het consumentengedrag verandert, moeten we ons meer richten op hoe we die campagnes opbouwen. Ontdek het creatieve model van SUPERMACHINE. 

Nieuw onderzoek onthult dat 82% van de consumenten wil dat de waarden van een merk overeenkomen met die van henzelf. Als dat niet het geval is, stappen ze uit het spel. Driekwart van de consumenten heeft al afscheid genomen van een merk vanwege een waardeconflict. Wow, dat is... veel. Dus, wat moet je doen als merk?

Als merk is het verstandig om goed na te denken over jouw kernwaarden en hoe je deze communiceert naar consumenten. Daarom hebben we 's werelds meest succesvolle communities geanalyseerd om te begrijpen wat hen zo effectief maakt. Op basis van dit onderzoek hebben we een speciaal Community Canvas ontwikkeld. Hiermee kunnen we de sterke punten en zwakke plekken van jouw bedrijf in kaart brengen en je community op een betekenisvolle manier versterken.

(VOLGENDE)
Creatief