Content

Create hand-raisers and brand ambassadors
Nieuw onderzoek onthult dat 82% van de consumenten wil dat de waarden van een merk overeenkomen met die van henzelf. Als dat niet het geval is, stappen ze uit het spel. Driekwart van de consumenten heeft al afscheid genomen van een merk vanwege een waardeconflict. Wow, dat is... veel. Dus, wat moet je doen als merk?

In het huidige online ecosysteem is contentmarketing goud waard. Originele, hoogwaardige en boeiende content is een van de beste manieren om naamsbekendheid op te bouwen, vertrouwen te winnen en leads te genereren. Maar vaak zien we dat merken worstelen om deze content in-house te creëren en het budget missen om hun contentmarketing te laten ondersteunen door een krachtig bureau.

Bij SUPERMACHINE zoeken we naar manieren om je content funnel te optimaliseren en focussen we ons op het creëren van hand-raisers en ambassadeurs binnen je community, zonder dat je een fortuin hoeft uit te geven. We begeleiden in-house teams, trainen ze en houden maandelijkse redactionele vergaderingen. Kers op de taart: en onze klanten mogen gratis gebruik maken van onze SUPERMACHINE-fotostudio. YAY!

(VOLGENDE)
Strategie